其實我都真係一個幾任性ge人
想食咩就會去食咩
無得食...我真係會發脾氣,
(怒)無得食, 我偏要食!
B96
今日下午, 爸爸同細路都分別打番0黎話今晚唔番0黎食飯...

 


B95
其實每次媽媽講呢句說句ge時候, 就係暗示唔想煮飯ge時候
好啦好啦, 既然係咁講, 好啦, 今晚就出街食飯啦..
食咩好呢...不如食我想0左兩個星期ge牛扒啦!
B97
就係咁, 等到七點半, 我0地一行三人就落0左去樓下ge餐廳食晚飯
星期日多人, 排0左一陣隊終於可以入去啦~
好開心咁打開餐牌
其他0野都唔望就叫待應落單

牛扒啦牛扒, 牛扒呀牛扒...
B93
點知....
B94  
呀呀呀呀呀....點解會無牛扒ga!!!
而家先係八點咋wo!!
咁快無晒牛扒ge??
側邊0的人都無人食扒, 0的牛扒收埋晒呀???
我等0左成個下奏啦!!!!
B92
0個刻心情, 真係好差, 真係想同個待應講,
無牛扒呀...咁我唔食啦, 其他我都唔落啦
我走....
(哭)如果唔係媽媽同妹妹係度...我應該真係走0左啦...

我唔甘心...點解, 點解無牛扒食!!!!

我要食牛扒!!!
所以, 我決定聽晚再去食過!
(但係我決定以後都唔會再去0個間餐廳食牛扒!

B91

arrow
arrow
    文章標籤
    牛扒
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()