close

上兩個星期, 諗住0黎緊幾日留大陸玩
點知一拎張回鄉卡出0黎先知大件事...
C32
其實我都知張卡今年11月會到期
但係我一直以為係月中到期
點知一睇先知4號就到期..我仲plan 3號番大陸tim!
C31
周圍問朋友, 佢0地話只要係到期前番到香港, 張卡無半年有效期都ok
半信半疑之下, 決定整定張新卡安全0的

就係咁我就拿拿臨上網book0左星期六去中旅社辦證
點知一去到就見到條隊長過樓下巴士站人龍
我心諗, 我唔係預約0左ga咩?
點解仲有咁長隊要排咁....
C35
一等又等0左兩個鍾
終於可以去到counter交form啦
因為太唔相信無三個月至半年有效期係可以番大陸
最後我都係忍唔住問多次
C33

點知...
C34 
我見到呀, 我見到佢偷笑呀!
佢笑我!!

我知, 我係太閔...
希望我真係可以順順利利係3號番到香港啦... 

arrow
arrow
    文章標籤
    回鄉證 到期 有效期
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()