close

最近終於有啲時間畫下畫,做下啲無聊嘢啦
如無意外,新書應該送咗去印啦XD

 

今次再有機會出第二本書,
真係太太太多謝一真支持我嘅你啦!

 

講個故仔俾大家聽呀,
係我出書前,其實一直都有個願望--如果有一日出書,我一定要搵王貽興幫我寫序
點知係我出第一本書嘅時候,因為太趕,又怕問,最後,書出咗,但係序,都係自己寫番T-T

今次再出書,爭扎咗好耐,終於厚住面皮去問佢⋯⋯
35
點知⋯⋯點知佢一口就應承咗(*0*)
Yeah!我面皮都真係幾厚㗎XD

 

唔好意為佢係公仔箱入面嘅人就好遙遠
其實佢都幫過我唔少
可惜每次最後都無疾而終⋯⋯
唔緊要,你今次終於可以幫到我啦!

20

我哋終於可以係同一本書到出現啦XD

 

雖然只係短短幾行字,但係我真係好開心!
想知道佢寫咗啲咩俾我?
記住留意我本新書啦!

 36

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()