距離書展仲有一個星期
雖然書仲印緊
但係封面終於到手啦!
打邊驢

而家諗番轉頭, 真係有0的發夢ge感覺

一開始, 已經係半年前ge事
編輯大人係yahoo 搵我,一個星期內諗題目, 寫大綱
點知大老細睇完竟然reject左.....
好記得, 0個晚係星期五ge夜晚, 好唔開心,但係無人得閒同我食糖水...

如事者, 我自己一個人番去再改過個內容
感覺就好似打mario 打大佬咁..唔知, 過唔過到關呢...

一個星期後, 收到個神秘電話, 原來
電台咁岩攪緊個出書比賽,
朋友問我有無興趣參加, 嘩?!又會咁岩ge?!
就係我諗住參加ge時候
編輯大人竟然send mail俾我話"打大佬成功"!

所有0野,就好似做戲咁!
原來天父已經安排好晒

本來以為出本書好易
將自己想畫ge0野, 畫出0黎, 上色, 交番出版社印
點知我一開始就已經衰0左啦


平時寫blog, 畫幾個公仔, 寫幾行字, 咁就一篇
但係,當要用書本去present ge時候, 又係另一樣0野
第一次send過去ge稿, 全部俾編輯彈回頭
0個下, 我真係好唔明, 我平時都係咁話ga, 有問題咩?
夜晚send0左0的稿俾朋友睇
第二日佢就即刻打電話0黎狠狠咁話醒0左我..
由0個刻開始, 我將之前畫起ge0野全部掉埋一邊
仲搵埋兩個朋友由頭再度過

趕稿其間又出現懷電腦啦, scan圖有問題啦, upload唔到上ftp啦....
仲要日日三買點瞓第二朝又起身再番工
真係趕到人都癲


最後趕得切交稿除0左要感謝神
仲要感謝我個編輯, 因為我交完佢都仲有好多0野要執...
雖然而家本書仲印緊, 但係, 真係好緊張呀!

係度, 真係好想多謝搵我出0黎ge編輯大人sharmon, 如果唔係你俾個幾會我, 我都唔知仲要等多幾多年先出到書
多謝跟我本書ge編輯april, 我真係一個好麻煩作者, 唔到最後一刻都交唔切0的稿
多謝成日想幫我, 話醒我ge貽興, 有時你ge熱心俾我自己更著緊, 真係慚愧,我會繼續畫ga!
多謝大咪同小明妹, 無你0地仗義幫助, 用讀者ge身份俾此意見我,  我都未必開到個頭
仲有多謝一路睇我個blog ge朋友, 如果唔係有人睇, 我真係唔會咁有心機畫

第一本書, 對我0黎講, 真係一0的都唔易呢
希望你0地都支持下, 睇完都俾0的意見我啦^^

arrow
arrow
    文章標籤
    沙沙密卡 打邊驢
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(23) 人氣()