close

故事地攤又來了
今次0黎個黑夜版。



上回的故事地攤 #6
係元朗園舉行
太陽熱辣辣,差0的煎熟0左


( photo from love something)

所以, 今個月ge故事地攤會改係夜晚舉行哦!

雖然無0左草地,
但係我都好期待同你一齊講故事ga!
( um...如果可以,我都好想去聽下其他人ge故事呢)

今次我又由柬埔寨番番0黎我ge歐遊故事
除0左我ge明信片地圖相片,
當然仲有我本寫唔完ge遊記啦

 
星期六晚, 有時間就0黎聽下故事探下我0地啦
* 歡迎大家帶埋晚餐0黎
  一邊食一邊聽故事, 0黎個晚上的野餐大會
( 噢, 整意粉定三文治好呢?)


故 事 地 攤 #7 ( from love something)

日期 : 2013年7月13日 (星期六)
時間 : 7 - 11 pm
地點 : 中環10號碼頭

地 攤 內 容 :

{ 澳洲&新西蘭working holiday樂與悲 }
{ 澳洲working holiday 之華工血淚史 }
{ 邊走邊畫 • 夢遊瑞意 }
{ 日本野菜農場*湯布院溫泉民宿打工手記 }
{ 柬貧窮 - 柬埔寨生活體驗之旅 }


more to read [ about 故事地攤]
天陰陰
草園上的講故佬
故事地攤
故事地攤準備中...
arrow
arrow
    文章標籤
    故事地攤
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()