岩岩ge星期五雖然掛起0左今年第一個風球
但係, 佢好快就離開0左我0地
雖然佢ge離開帶0黎0左幾場大大大大雨
不過都唔會阻礙我0地lee班頑童出去玩ge興致
登登登登, 炎炎夏日摸蜆團出發!

其實沙沙係幾年前都摸過一次蜆
(詳見 : 拾蜆記)
今次目的地同上次一樣, 都係大嶼山ge水口
出發前大家都報告各區情況, 青衣落雨, 荃灣開始落雨, 粉嶺好好好大雨
大打抱住一死ge心態, 最後決定都係出0左發先算
點知0黎到, wa, 天公做美, 仲俾我0地發現0左屬於白港ge天空之鏡tim!

摸蜆,除0左用手摸, 其實我0地都會準備0的工具幫下手ge
雖烈推薦係附近ge士多租個掘蜆奪餐
有水桶俾你裝大蜆,有耙幫你搵大蜆, 仲有櫈仔俾你坐住慢慢掘
三樣0野租成日都係21蚊!

經過2個幾鐘ge努力,
睇下我0地個成果先~
--小蜆兩桶


--大蜆半桶

yeah!
掘完ge蜆除0左帶番屋企,
你仲可以去附近士多搵老闆炒0左0黎食
好似我0地咁, 就選擇0左夜晚係水口附近ge士多燒埋0野食啦~

好, 等我帶大家睇下我0地點樣解決0的蜆啦!
大隻0的ge花甲
建議大家加牛油同蒜蓉燒0黎食~

小心岩岩燒完ge大蜆殼呀, 真係辣死人ga!
不過我想講, 真係好好味呢!

 


而小蜆, 我0地就搵老闆幫我0地炒0左0黎食,
兩款小炒, 80大元

一個水煮,  一個辣炒
我想講, 8個人食, 多到食唔晒呢!


食到停唔到口停唔到口停唔到口呢!

 





 
arrow
arrow
    文章標籤
    摸蜆
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()