close
上個月尾, 參加了一個活動
lee個活動叫做 -- 故事地攤~

 


lee個地攤, 唔會賣任何0野
但係每個檔主都會唔收錢同你分享佢0地ge旅行故事
地攤上擺滿佢0地旅行時影底過ge相, 帶番0黎ge手信明信片
只要大家有興趣, 就可以邀請檔主跟你講有關lee個物件ge故事..

就係咁聽下聽下,.我就係地攤逗留0左2個半鐘
仲好記得上一次參加故事地攤活動
聽0左一個關於一個女仔做沙發客遊南美ge故事

 


又聽0左個男仔講佢去南非做義工跟住ge歷險之旅


講下講下, 聽下聽下, 攪到我都好想即刻去旅行呀!

我成日都覺得,同一個人去同一個地方
每次會遇上ge事同人都會唔同
更可況係唔同人呢
我相信每個人的旅行故事都是動聽的

 

 


所以呢~
今次沙沙都決定講埋一份
雖然我ge歐遊十八日又有爛尾ge情況出現
(哈, 其實我都有諗過再寫, 但係怕太耐無人睇lu...)
我已經準備好我ge畫簿明信片地圖車飛..
同大家講 故 事!

賣多次廣告先~
如果你係2013年4月28日得閒ge~
無0野做又想打發下時間
又或者想黎見下沙沙想同我講叫我快0的upload番0的遊記
就記住0黎聽下故事啦~

* 詳情可於facebook打"love somethng"查看,
同場仲有
#1. 另類旅行法 -- wwoofing
#2. 印度加爾各答, 垂死者之家和恆河
#3. 台中生活, 剩餘的美好
等你哦!

arrow
arrow
    文章標籤
    故事地攤
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()