一個月前,沙沙去0左轉台灣
之前聽朋友講每次去台灣都會同好多錢買卡
之前我都覺得好誇張
但估唔到我去到台灣竟然同佢一樣
台灣ge紙品實在太平太靚啦!
果然係一個紙品王國!

等我同大家介紹下我ge戰利品先啦~

#1. 立體書生日卡
唔好以為佢係一張好平凡ge生日卡
其實佢係一本書0黎ga!
雖然係只得幾頁
但係每版都係立體ga!
比起動不動就要成三四百蚊ge立體書
佢一0的都唔失禮
而且個價錢仲好吸引tim!
只係(新台幣)98咋!


所以一買, 我就買0左三本...
一本, 係送蛋糕的小女孩

一本係與小白兔慶祝生日

另一本係一齊整蛋糕

#2. 立體卡
台灣ge立體卡俾香港平, 而且又多款
有時香港見到ge, 好多都係台灣入口, 但去到外資文具店就變得好貴

萬用卡

結婚卡

仲有lee張, 係我最鍾意ge
佢本身係一張三摺卡
已經好有層次好立體

係我帶到番香港,唔覺意拎出0黎睇ge時候, 發現0左
原來佢係燈光下真係靚到爆!


我諗設計0個個人都無諗過有人會咁樣用佢張卡

另外仲有一系列ge英倫風卡
好似個box咁ge...


仲有大笨鐘同馬車,
都好得意, 好靚ga!

 


#3. IQ BALL
去過台灣ge朋友都知台灣有間用紙做主題ge鋪頭
佢0地有個好出名ge紙品叫IQ ball
砌完ge ball ball仲可以加燈做燈罩
如果我有機會砌完, 要upload俾大家睇啦~

#4. 立體紙模型
lee個香港之前都有賣過, 但係當時賣得好貴
但係係台灣就平一截
又有得睇, 又有玩, 仲可以陏, 心陏, 買0左!

 


另一個就實用0的, 係筆座~

#5. 仲有立體貼紙

 


#6. 畫簿

 

C15
#7.同我最鍾意買ge post card, 哈~

 


真係好想去多轉買多0的呀...

 

 



 
arrow
arrow
    文章標籤
    紙品 台灣
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()