登登登 登登登 登登登 登 (六合彩mode)
 各位觀眾 第3122期ge六合彩number 係18號...

你中唔中呢?
如果俾你中到六合彩, 你又會做0的咩呢?

其實lee個18號波波係幫uwants ge微博畫ge
上年年尾的時候被uwants邀請成為星級創作人
1月中的時候,負責的朋友又問有無興趣畫下banner順手做下宣傳
就係咁, 大學之後都無再用過ge ai 都要搬番出0黎用

講真, 用電腦對我lee個電腦白痴0黎講真係好難
容我係度講句, iris,  我真係唔太識用ai,可多0野都要改幾次先得, 阻住你真係唔好意思^^

不過, 當朋友係uwants見到我個banner, 特登打電話0黎
或者係睇開我個blog的blog友見到個banner, 特登係facebook留言
甚至係自己開uwants見到自己條banner, 真係~好 開 心 呀
( 我仲以為條banner用唔到收0左係倉底tim, 呵)



yo~ 這是值得記念的一刻!
希望下次仲有機會合作啦^^
arrow
arrow
    文章標籤
    Uwants
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()