close

又係準備禮物的時候
可能大家都覺得聖誕交換禮物實在太普通了
沙沙今年將會去的兩個聖誕派對
大家都會充當sercet angel為對方準備禮物



話明係secret, 緊係一個秘密0黎啦
上年其實都同同事玩過,
真係緊張又刺激, 唔知咩人會買0野俾你
又唔知自己買0個樣0野岩唔岩抽中0左個人用
不過, 作為小天使, 我都會為抽0左ge人用心揀禮物ge...

上年活動詳情:
secret angel I
Secret angel II

今年, 我0地依舊係公司進行抽人名儀式
將大家GE名放晒入袋入面


抽完大家都唔出聲,
 不過, 有時眼神都可以出賣到你ge~


一般而言, lee種活動都係識合0的識0左好耐, 或者一段日子ge朋友玩
因為, 你唔熟佢, 真係唔知買咩俾佢好
哈, 我呢...今回仲要買兩份..
真係...買咩好呢....

唔知我個天使為我準備0左0的咩禮物呢...
arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()