今日放工的時候經過超級市場
本來想買兩包薯片回家吃的
點知係收銀機附近見到有冷盤賣
八掛下有0的咩啦

俾我發現0左有口水雞賣wo
見到口水雞就已經流晒口水啦
真係好想食呀
心諗: 街市咁多0野賣, 唔會咁岩今晚又係食雞ge~


就係咁, 我就帶0左隻口水雞番屋企啦~

一入到屋, 雞都未找出0黎
就已經見到媽媽係廚房斬咁雞
想食雞je...駛唔駛就得咁岩呀...

媽咪呀媽咪, 你係未有心靈感應ga?!

其實類似ge時已經發生過唔只一次

#1. 試過係街好想食湯羹
係街買0左碗仔翅之後,番到屋企竟然發現媽咪煮0左魚肚粟米羹
我當然係二話不說, 放棄0左碗碗仔翅 (隊0左俾我細佬飲)

#2. 又有一次
係公司食tea食0左幾條多春魚
食到到喉唔到肺,好想再食
點知, 番到屋企, 媽咪咁岩又0左多春魚做晚餐wo!

#3. 仲有一次
去完旅行番到香港, 一心諗住食壽司
點知太夜, 壽司鋪都已經閂晒門
諗住第二日先食啦
番到屋企,放底個袋
媽咪已經拎0左0的壽司出0黎問, 買0左壽司wo, 食唔食ar?!

#4. 仲有仲有仲有一次,
係公司係咁諗好想食雞翼,
真係好想食, 係咁諗隻雞翼
番到屋企, 就諗住同媽咪講: 好想食雞翼呀
都未講完, 佢就打開0左個蓋, 成個煲都係雞翼!!

究竟媽咪係未裝0左個偷聽器係我個身到呢??
點解佢可以知到我想食咩ga???
唔通佢識讀心術???定係佢同我真係有心靈感應?!

今晚的兩隻雞
口水雞(前)白切雞(後)





 

 

 

 

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(12) 人氣()