報完案, 終於拎到張報案紙
了0左件心事
又係時候向venezie (威尼斯)出發了!

威尼斯有兩個站, 一個叫 venezie s. luccia,
就係我0地平時所見到ge威尼斯主島, 高空望落去, 真係好似條魚
另一個就係主島前一個站 venezie mester

朋友話主島酒店貴
所以提議我0地去venezie mester住民宿
一0黎平0的, 二0黎交通都好方便 (可以搭火車/ 巴士)
都係十幾分鐘ge事
我0地窮遊歐洲ge朋友, 聽到有得慳緊係唔放過啦!

係民宿放抵行李我0地就向主島出發啦!

威尼斯除了是出名的水都
仲係出名ge嘉年華會場

G54


係好耐好耐之前, 威尼斯人就已經帶住面具工作同生活
到了十六世紀的威尼斯,帶住面具的人仍除處可見
不過用者都係0的有錢貴族同落難貴族, 佢
0地有0的用面具係0黎私會情人, 有0的係避仇家捉殺...
直到拿破崙南下,征收了威利斯, 面具人先消失

現在每年2月的其中10日,
威尼斯都迫滿0黎參加嘉年華的人
你唔知我係邊個, 我又唔知你係邊個
個個帶住面具, 狂熱, 起舞
我都好想參加呀!


可惜..我0黎到威尼斯已經係4月...無得參加了...


無得參加都唔緊要,
因為係威尼斯ge大街小巷都有好多賣面具ge鋪頭
佢0地ge櫥窗都好靚ga!

係我好投入影相ge途中
突然俾個面具公仔嚇親
點解黑色的眼窩入面突然有隻眼ga!!!

見唔到見唔到見唔見到佢對眼呀!

原來佢0地用0左一個有眼ge公仔0黎帶面具做裝飾, 嚇死人咩!
( 如果0黎都會去威尼斯, 試下搵下佢啦~真係會俾佢嚇死
特別係你好專心影相ge時候...)

講起面具, 原來都有分好多種
等我介紹幾種面具俾大家認識下啦~

貓貓面具Gatto

最普通ge白色面具volto, 有0的詭異呀... 




像小丑一樣的Jester



尖下巴的死神, 唔係, 係醫生面具Medico della peste,
相傳十六世紀法國醫生用來抵禦瘟疫專用

除0左lee幾種面具
其實仲有好多種好多種唔同名ge面具,
但係真係太多款, 我都分唔太清楚lu~
我淨係知,
好靚哦~~

arrow
arrow

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()