9月3日
又係開學的日子
又係同學生爭飯食的日子....


今朝一早, 就已經見到好多小朋友拖住媽媽隻手番學
因為我8:30先出門口,
所以見到ge全部都係幼稚園學生

成日聽人講, 0的小朋友第一日番學都會喊
一個喊, 兩個喊, 跟住大家一齊喊
好似合唱團咁..
雖然我都做過小朋友,
不過我真係唔係好記得當時老師係用咩方法令0的小朋友乖乖聽話
有無人可話我知ar?

今年, 錢錢( 沙沙姨甥女)都開始讀書啦
唔知佢有無上堂喊呢?

我聽爸爸講, 我第一日番幼稚園
不但只無喊, 仲叫女麻女麻走先
跟住仲安慰0的喊緊ge小朋友, 叫佢0地唔好喊
um 真係好襯我ge性格, 呵~

 


開學日真係好,
好懷念以前開學ge日子呀
新書包, 新文具, 新筆記簿
9月1 號,一切都重新開始~

唉...不過都無我分lu...
9月3日依然要上班...
仲要同學生爭台食飯.....




聽日又要番地獄捱世界了~

* 各位同學仔, 今年記住俾心機讀書呀!
arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()