番工, 曼討厭就係出街食飯...
每次食飯, 都會遇到
0的咁ge人...

每次都總會遇到0的人
叉住舊豬扒死都唔肯擺入口
後面人山人海等緊位
可唔可以食埋佢讓個位出0黎俾我食個飯呢?

係lee個時候, 我同同事多數會用lee招 --

不過lee招都無咩用
佢0地都係會繼續叉住舊豬扒

無聊係度等, 我0地開似講0的無聊趕人走方法:
方法1.




方法2:


係佢0地食到叉住個豬扒ge時候
走埋去收晒佢0地碟


順手收埋佢隻叉



係咁講係咁講
講到佢終於食完舊豬扒啦~

lunch 已經夠肚餓
仲要得個個拎鐘食飯
要我等半個鐘食個 3個字
下次麻煩0個位叉住舊豬扒ge朋友快0的食完舊0野
俾個機會我食個飯啦...

食到咁上下...
arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()