今日係6月第3個星期日,
先祝各位父親, 父親節快樂!!

係我心目中爸爸是一個十項全能的人
識整水電
會整0野食
得閒會幫我0地砌櫃
識歷史識科學會畫圖
唱粵曲會影相
雖然佢間唔中會做0的奇怪研究
如果佢唔再養蝸牛其實都ok ge~

佢的一雙手的確為我們做了不少事
家中的書櫃書檯廚櫃抽油煙機都佢一手包辦
出去辛苦嫌錢托起成頭家
仲有, 保護我0地
所以, 佢ge一雙手瓜就由始練成啦!

雖然我唔似爸爸咁可以嫌錢托起成頭家
但我諗我可以幫手托住一隻角仔先ge~
爸爸, 這十幾年真的辛苦你了
我會 繼續 努力

我愛你

祝你 父親節快樂
arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()