這次的黑仔事件
係發生係歐遊的第二天
地點是cinque terre 的 riomaggiore hostel入面....

事件#1:
夜晚諗住洗白白之際, 緊係搵晒0的衫褲鞋襪沖涼洗頭護髮素出0黎啦
點知搵極都搵唔到沖涼三寶出0黎,究竟我攝0左去邊呢???

真係我執晒所有衫出0黎之時
突然諗起我之前一晚係roma hostel洗白白之後,
好似將沖涼三寶攝0左入個櫃筒入面wo....

無錯, 就係咁
我去到意大利ge第二日, 就已經無0左我可愛ge沖涼三寶啦...



黑仔唔只lee樣

事件#2:

當我第二朝瞓到咁上下,
maymay突然叫醒我
下?!唔通個水煲壞0左?
試均成間屋0的插頭都唔work
唔通朝早lee間屋係無電ge?
唔覺意偷瞄到期他床位的朋友
佢0地個插電0左著咁燈ga wo...

唔通...唔通....唔通個轉插壞0左????

無錯, 尋晚我0地仲用0黎煲飯煲麵整壽司ge轉插已經宣佈陣亡!

我0地三個人, 帶0左一個拖板同轉插
諗住無問題啦
真係無諗過原來轉插都會壞...有無人話我知轉插入面係未都有fuse ga???

歐遊而家先係第三日,
以後ge日子唔煮飯都無理由

我0地問0左幾間係漁村入面的小士多
終於係其中一間搵到啦~
3個咀的歐洲轉插 --

因為之後會去瑞士, 我仲問0左個sales係未岩用
佢仲答我岩...之後就出事啦...因為瑞士唔係用lee個腳ga!!!
(咁點算?! 去到瑞士再話你知啦~)

有轉插, 今晚又可以叉電煮飯了!

 



下回預告:
離開cinque terre, 向firenze 出發
未住, 我0地唔係先去siena 咩?
siena係咩地方呢?有咩睇有咩玩呢?
等我0地一齊品嚐下tuscany 的鮮味~
arrow
arrow

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()