有留意沙沙的朋友
都應該仲記得幾年前沙沙為母校畫過幾把遮做義賣
-- umbrellala的誕生

無諗過隔離group有同事竟然仲記得,
仲因為lee個原因令我0地認識

kenice係我舊同事的女朋友
雖然大家都係同一間公司共事
但係因為唔同group
大家見面都無咩兩句


真係上年的聖誕前, 我0地係locker相遇
佢仲同我講: 你畫0的遮好靚呀, 賣唔賣ga?

哈, 真係見笑啦, 我0地遮玩下畫下都得ge..
拎出0黎埋我怕無人要呢~

就係咁, 我地就認識0左啦

估唔到半年後,
佢要轉工了...
我0地因為umbrellala而相識
所以我決定送佢一把umbrellala俾佢做farewell禮物!


umbrellala再出動!!

今次沙沙密卡變成花花密卡!

仲有熊貓貓

熊人先生

同兔兔子

希望你會喜歡啦~

 


 

 

 








 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(12) 人氣()