沙頭角對於我0黎講係一個神秘ge地方
一0黎佢無雷公咁遠
二0黎佢一真都唔對外開放, 要禁區紙先入得
以前成日都希望識個住係沙頭角ge朋友
可以寫張禁區紙俾我入去行下
而家沙頭角部份地方終於對外開放
等我同大家去八下先~

人0地成日話"沙頭角村長個女搵你愛"
原來lee句說話真正講發係
"沙頭角村長個好搵李愛"
李愛, 係一個男人0黎ga!
佢曾經係沙頭角鹽寮下村的村長
 以前沙頭角一帶村民興玩十三張
得到一手劣牌時
就會破口而出—「沙頭角村長個女—你愛(意思係搵鬼要)
唔知李愛個女係未太醜樣定係李愛得罪得太多人呢...


今之去沙頭角主要係去塘肚村的農莊
農莊入面除0左有田

有花有草

仲有鴕鳥呢!

佢0地個樣真係好傻仔

同埋好高tim!

農莊好大好多樹
我0地燒完0野食仲可以瞓係草地到0黎個小休
咁悠閒ge生活真係可遇不可求
等畫番幅畫先!

休息過後, 我0地就去0左搵傳說中的鐵絲網啦

人家說,一網之隔就分開0左中國同香港
要偷到先要跨過lee個網

唔知有幾多人真係會試下跨過lee個駁晒電ge鐵絲網呢?
沙頭角好似仲有好多地方行, 但係今日時間有限
下次有無興趣一齊再0黎過?

 







 


 
arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()