close
成功到達意大利, 原來已經7:30啦!(香港時間係凌晨1:30)
拎晒行李, 我0地就去搭shuttle bus 出市中心

0黎到意大利, 緊係先醫下肚仔先啦
係我地搵hostel ge同時, 緊係周圍望下睇下有咩好食啦~
就係咁, 我0地係意大利ge地一餐 -- 意大利四方型薄餅


四方型薄餅係放係一個玻璃櫃入面
你想要幾多佢就會砌幾多, 之後再磅幾錢

開初我都俾佢多料ge外表吸引
食落去, 原來佢都幾油ga....
唔係! 我ge意大利薄餅唔應該係咁ga!

講番我ge hostel
因為我只係住一晚, 第二日就會去第二度
所以係火車站附近book0左3個床位瞓
山長水遠終於搵到我0地要住ge地方,
點知發現, 原來棟大廈係無升降機ga!

要我拎住個有兩包8公斤咁重ge喼行上3層樓梯.....真係好想喊...
好啦好啦...我真係無諗過原來升降機ge發明係咁偉大...

今次住ge hostel, 有wifi, 有廚房, 價錢又平, 就只係無升降機...唉
行0左3大層樓梯, 終於上到0黎啦!
一入到房, 就見到我0地ge其中一個同房 -- 一個來自馬來西亞的男生
( 無錯, 係男生, 我0地係住mix dome, 間房有3個男生3個女生的6人dome)
馬來西亞男生係一個健談ge人
佢辭0左職之後開始佢ge歐遊旅程
由東歐玩到西歐...真羨慕呢...

係我0地傾計同時, 佢講0左個驚人消息俾我聽....

0下?!買0左europass唔係鐘意幾時上車就上車ga 咩???
俾0左錢買pass仲要俾錢book 位ga????
哎呀, 都怪自己出發ge時間無search晒0的資料
0黎到意大利ge第一晚就已經用盡hostel ge wifi, 無錯, serach下聽日搭火車ge資料
真係...真係要book 位ga 咩??


今日一早就起身, 因為我0地要準備出發去pisa 了!
其實pisa只係我0地ge中途站
我0地ge目的地其實係cinque terre
因為時間緊迫, 所以我0地都要早0的起身, 準備去玩!

不過我想講, 點解0的鼻鼾聲無離開過我ge....(明明我已經落0左機ga啦...)

尋晚當我0地四個瞓晒之後, 另外兩個男仔無耐都番0左0黎
佢0地分表瞓係我上面0個層同隔離張床

但係兩個人都有鼻鼾....
又係鼻鼾?!唔係麻????仲要環迴立體聲??我認輸了
我走~ 走去pisa!

我0地去到火車站, 先activate張europass
順手問問搭火車係未要先book 位
後來經過當值職員一番講解先知原來意大利火車係有分幾種ge...
R--regionale
F -- Frecciarossa
EC--eurocity
EN--euronight
IC, intercity
除0左regionale唔駛book 位
其他都要book...真係咁多人搭咩??

無辦法啦, 你話要book 就要book 啦
就係咁, 我0地就開始0左我0地ge意大利火車之旅

但係, 我0地原全唔識睇張火車飛wo.
諗住上到車搵到個坐就應該無問題啦
點知, 我0地坐錯0左人0地個位
無辦法啦, 唯有搵番自己個位...一行就行0左成3個字..
點解? 因為我0地係車車車尾上車, 但係我0地個位係車車車頭....
天啊! 好遠呀!

攪0左一輪, 終於知道張火車飛點睇...

下次, 我唔會再坐錯ga 啦!

意大利一0的都唔細ga!一程車閒閒地都要個零兩個鐘
所以架架火車都有個大大隻ge窗

 


得閒望下出面風景, 同朋友吹下水
休閒到自己都唔信..我真係放假啦咩??


哈哈
坐定定, 終於可以開壇作畫了!

由roma 去pisa 搭Frecciarossa 只要2個半鐘
2個半鐘後, 我0地一齊 " 向比薩進發!" 衝呀!

 

D42
arrow
arrow

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(23) 人氣()