歡迎大家參加由沙沙密卡旅行團舉辦的歐遊十八日。
我係你嘅導遊領隊加團友沙沙密卡,

隨團仲有兩位朋友,
佢哋分別係maymay 同candy,
哩十八日我哋會停留係意大利同瑞士之間,
唔好以為去兩個國家好似好少咁,
實際上十八日我哋總共會去十一個地方。
我哋宗旨係 -- stay longer in a place to see more instead of just visit them!


另外我哋嘅旅行團係歡迎各方嘅朋友係旅程中隨時加入的!
好!大家準備好未?我哋出發啦!


今日我哋先會係香港出發,係北京轉機再到羅馬
朋友問, 下?! 轉機未好麻煩lor?!
但係轉一轉機機票可以平成半wo!
正所謂慳得就慳, 轉機, 小問題啦~
好0野! 出發!

就係北京等轉機ge時候,
發生0左一件我諗都無諗過會發生係自己身上ge事
只係差2分鐘, 只係差2分鐘我就上唔到飛機, 去唔到意大利

唔係因為班機delay, 唔係我睇錯時間, 係因為其中一個團友突然之間 -- 消.失.0左........

事情係咁ge...團友candy見仲有時間, 就諗住係北京機場行下
佢放低晒背囊就行0左去, 點知就係佢行開0左無幾耐就可以上機
眼見個個都上晒機, 我0地都仲未見到佢身影, 我0地就開始擔心啦..
佢開咪又無人應,電話又無開, 又唔知佢行0左去邊
個個都上晒飛機, 真係急到人都癲
我0地同空姐講, 佢就同我0地講, 我俾多2分鐘, 你0地一係留係度等, 一係上機等


lee2分鐘係我有生以來過得最痛苦ge2分鐘
佢個背囊又係我0地度, 放棄佢又唔係, 唔放棄又唔係
如果真係咁而去唔到意大利, 我真係會喊到死

係lee個時候, candy突然慢條斯理咁行過0黎
我0地即刻衝向個空姐到大叫, 之後就跑上機
原來佢一路以為起飛時間係登機時間
就係因為lee個誤會, 差0的令我個歐遊十八日泡湯了!

"你再遲多一分鐘番0黎, 我會殺0左你....."
有驚無險衝上飛機, 竟然見到自己個位俾個外國人坐0左
可能頭先同個空姐係咁講普通話
我竟然同個外國人講普通話 (0個下我仲要覺得係好理所當然)



當我冷靜落0黎, 我先意識到自己講錯0野
我做咩會對一個外國人講普通話ga??????


就係咁樣衰ge情況下, 由上機都飛機起飛我都唔係好敢再同lee個意大利人講0野....
直至...佢ge出現

一個肥佬ge出現
令成架機ge人都無安寧ge日子過...

肥佬係一個大陸人
同佢女坐係我0地前面隔離
仲一上機就係咁瞓, 瞓唔係一個問題
問題係佢ge鼻鼾聲好似開0左speaker咁
住係佢附近ge人真係火都0黎埋!

好幾次意大利人都忍唔住拍醒佢
但係都係無用, 佢最後都係瞓番
然後意大利人決定自己走去0的無人ge位到坐
我都有幾次瞓著聽到佢巴聲,以為佢坐0左係我隔壁

十個鐘ge飛機, 係咁聽住佢ge鼻鼾聲
我真係有一刻想拮爆佢個肚 (人家說因為人肥先會打鼻鼾ga...)

唉...我都係諗下ga je...

十個鐘ge機程,我就係lee個充滿鼻鼾聲ge環境下瞓覺, 畫公仔, 食0野, 去廁所, 睇戲, 聽歌

當我再一次瞓醒起身, 原來飛機要準備解落啦!
終於終於, 我終於黎到意大利啦!
我終於可以離開個肥佬ge鼻鼾聲啦!

我真係到0左意大利??我真係到0左意大利??我真係到0左意大利????

直至我睇到個牌我先真係相信我到0左意大利!
意大利, i am coming!

下一回 :
- 向羅馬出發
- 在hostel 遇上的馬來西亞男孩
- 向pisa 進發!
arrow
arrow

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(27) 人氣()