我番0黎啦~
十八日的歐遊旅程終於完滿結束

一個旅程的結束,  就係另一個新旅程的開始
無錯, 其中一件事當然係番0黎update我ge旅遊日誌啦~

我的"歐遊十八日"大家有興趣看嗎?

先為大家送上一0的精彩內容啦~


eee~做咩拎住粒士多啤o晒咀???因為歐洲0的士多啤利真係好大粒ga!!!

做咩個表情咁驚嚇?! 因為我差錯腳...


我手上叉住0的咩???你估下~


一早起身開門就見到.....嚇到個下巴到跌0左落地呢?

威尼斯ge面具嘉年華, 你有興趣一齊參加嗎?

山長水遠執0的石頭番香港???無辦法, 0的石頭實在太靚啦....

人家唔食都要影, 沙沙唔食都要畫, 畫完再影, yeah, 食得!

嘩?!咩事噴晒火???因為差兩分鍾我就去唔到意大利, 你話我火唔火!!!!

其實仲有更多更多ge故事想同大家分享,
其待我的"歐遊十八日"吧!
arrow
arrow

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(56) 人氣()