close
上星期是同事結婚的大日子
沙沙被邀請擔當了半天的攝影師


開頭都真係好擔心
因為朋友只係想擺番幾圍同0的親戚朋友同事食下飯
所以一切從簡,都係想搵下人影下大合照咁
但係我又心思思想影下snap shot..
膽粗粗就應承0左...
c86
做攝影師真係好難, 要識帶氣氛, 要有sence, 有自己ge style
而且一個人,好多時都顧唔到咁多
好彩有多個同事幫手, 辛苦晒!

雖然我不是專業的攝影師, 但希望小小的相片能幫你留下人生美好的一刻啦~
( 所以請你們不要對相片抱太高期望呀....)

 -- 執子之手, 與子皆老



- 新娘子的行頭都不少哦~




- 登登登登, 結婚介子出場 (lee對介子都真係幾靚呀~)


- 賓客都係度睇緊新人ge相wo~



- 另一邊, 新娘就準備緊...



- 花球是同事的契媽紮的, 漂亮嗎?



今次朋友朋友是在酒樓註冊
由帶上介子的一刻, 一生一世的承諾就正式開始
希望我也等到這日吧! 哈哈
祝你們新婚快樂呀!


* 雖然我沒有什麼高級的器材, 但我相信, 只要當我的相機係我ge好朋友
熟悉它的一切, 總會影到一兩張好相掛~
呵, 我有潛質做wedding photographer 呢?



我都係希望自己下次用"我係插畫家"0黎介紹自己多0的....
arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()