朋友跟我說,人大了,時間總係覺得過特別得快
轉眼又一年, 身邊失去的除左時間
還有一些感情,
親情, 友情,愛情...總覺得它們是經不起時間的考驗

但我慶幸過去的五年,陪我渡過的不只一個人
一共有十八個同我一齊度過, 陪我畢業, 分享我的快樂, 分擔我的傷痛
佢哋就係我大學時認識的一班莊員!


 

我哋十八個人,每個都來自不同學系
讀language,
讀design, 讀測量
讀紡織, 讀醫護
讀engine, 讀sw, 讀酒店...
無任何關係之下,就係學生報將我哋拉埋一齊。




那些時候,我們一起通宵趕文造採訪,我們與deadline之神交朋友
起初我都覺得我0地只係要做學生報先至聚埋一齊,
我0地各自有自己的同學, 自己要上的堂, 自己的生活
想著一年後, 畢業的畢業, 工作的工作, 從此就再沒有關係

想不到就是這短短的一年, 大家互相扶持, 一齊經歷各種難關
後而令到我0地更團結
打後的這五年
我們見的次數比我們在大學時的還要多

這五年, 我們一起走遍大江南北
見證大家畢業, 為失戀的你打氣
為單戀的你提供支援, 為工作繁忙的你送上支持
還見證著你走進人生的另一頁
我0地會哎咬, 會嬲大家, 但係轉個頭就會忘記
因為, 大家都好珍惜這段友誼

維持五年的感情不算難
但要維持十八個人的感情五年就一點都不容易
希望未來的五年, 十年, 十五年, 二十年都跟大家一起
看著大家結婚生仔買樓, 一起柴娃娃的開party!

老鬼講過,莊期雖然只係一年,但係莊員係一世,我好慶幸認識到你哋!

Nuffnang 也踏入它的五周年
http://www.nuffnang.com.hk/blog/2012/02/20/nuffnang-5th-anniversary/
希望它也可以跟我一樣, 透過它令更多blogger互相認識,
讓大家透過Nuffnang分享自己快樂, 找到一群成五年, 十年, 二十年的朋友!

最後, 我想跟我的35th babies講一聲, I love u all!

 

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()