情人節岩岩過去
見到街上情人一對對
我都不甘示弱
約0左朋友們開party, 來一個"沒有情人有情人派對~"

未等齊人, 大家都係度無聊上網
竟然俾我0地發現到二手除0左有車,有樓有鋼琴賣
仲可以賣二手花
無錯, 就係情人節俾人加到成千蚊ge花, 竟然都有二手市場!

朋友甲話, 都幾好wo, 0的花咁貴, 二手花真係諗得過
但係朋友乙話就,覺得無0黎誠意,
朋友甲 :不如去墓場執啦, 夠晒誠意啦掛!

正當我0地係度講緊墓場0的百合菊花劍蘭ge時候
朋友丙突然好認真咁講, 我真係覺得去如果肯去墓場執花俾我, 我buy wo!


我0地大家你眼望我眼再望番落丙到
佢好應真咁講, 如果佢真係係墓場執花俾我, 我真係覺得佢好有誠意
我會收0左佢紮花, 跟住, 同佢一齊, 燒0左佢.... ( 好有鬼片feel..)



突然, 我覺得自己好似去錯0左地方..
我唔係參加緊情人情對
我覺得自己好似去0左參加" 與死亡對話"....

說回來, 其實女孩子都是喜歡收花的 (最少我鐘意, 不過無人送俾我咋ma...)
不論是1支還是99支
總知就係自己喜歡的人送就更加鐘意 ( 識做啦男孩子)


我今年都有收到花ga
不過都係女仔送ge...( 點解收極都係女生送的朱古力和花????)
唉...唔知幾時先會收到屬於沙沙的一紮花呢...




 

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()