年初六跟同事一齊踩單車行大運,
點知好揀唔揀揀左去東涌踩入迪欣湖,
真係辛苦過參加鐵人耐力賽,打死我都唔會再踩哩條路!

我們由逸東邨開始出食發,經過富東,再沿住碼頭踩落映灣園
經過油站,進入海邊大直路,途經小濠灣車廠,欣澳,再入迪欣湖


這是一條非一般的單車路,上天橋落隧道不在話下,
你仲要踩馬路,穿天橋底,上樓梯,同埋上行車天橋!


黑仔事更不,斷發生...
有人受傷,有人爆呔(唔係車呔....)

仲有人架單車轉唔到波....(0個個就係我...)
當我踩直路的時候,已經被朋友遠遠拋離,
已經係咁踩係咁踩,但係點解都係咁慢嘅?感覺就好似 左三個人上身咁。



最恐怖嘅係當我踩上行車公路嘅時候,原全踩唔到,
每一步都要用晒全身嘅力,好似拖住兩隻牛上山


望住自己對腳,係我自己嘅問題嗎?(唔係,係個波嘅問題)
朋友已經唔見晒,啲車係我身邊經過,
嗰刻真係咩都諗唔到,我自己竟然同自己講:做馬車啲馬原來係咁辛苦咖...
看來那一刻我應該痴左線...

諗番都佩服自己嘅毅力,唔知點解竟然可以繼續踩落去,最後竟然真係去到迪欣湖...


迎接我ge係彩虹,


同埋, 午餐...


食飽又要再出發,諗起都覺得恐怖 --
無錯,之前所有經歷過嘅要再經歴多次!
感覺就好似<見鬼>入面唔見左成績表嗰個小朋友咁,每日都要死一次...

七點終於踩到番去,踩左七個鐘,踩到人都面形扭曲,我決定要食餐好!

 


番到屋企...成身痛, 手痛, 腳痛, 膊頭痛...

我決定以後都唔會再踩lee條路><

 

 

 

 

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()