2011年, 祝大家 新年快樂!

經過一連串的假期, 各項慶祝活動都應該都尾聲啦掛
本來除夕晚諗住同0的同事去唱K慶祝 + 倒數
但係實在太貴啦
所以改期都下個星期六先舉行
(好彩改期, 唔係我病0左都無得去....)

大家依舊好想攪抽獎活動, 但係, 年都過埋, 抽獎都無籍口
所以, 今次ge抽獎一改再改, 改為secret angel去交換禮物

前兩日已經抽晒名, 抽中ge同事, 我會好好揀份禮物俾你ga 啦
希望抽中我ge同事唔好真係送個 " 勁"字俾我啦!
等活動結束後再話俾大家聽我抽到0的咩啦~

活動內容:
1. 抽一個同事名
2. 買一份50元的禮物
3. 唔好話俾人聽!
4. 等抽獎0個日
arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()