拎完行李, 踏出機場, 正擔心會唔會有0的的士司機會衝過0黎殺我0()

最討厭去到外國俾人劏
點知出到去整係見到好多蚊

原來柬埔寨搭的士出市區一定要買的士卷
所以遊客唔怕一0黎到都未開始旅行就俾人劏

由於今次BOOK PACKAGE, 所以包02晚酒店
0lee班死窮鬼, 去旅行最緊要唔好駛咁多錢
所以book 0左最平的間就算
一問個司機, 司機就話, lee間酒店無咩人住ga wo
轉眼就見佢車0左我0地入一條路, 前面有間爛容容ge樓

「吓....唔係咁猛ma....」
好彩, 我0地住ge原來係後面0個間...


0地住的酒店叫
樓高3層, 由於近聖誕, lobby0左有聖誕樹 (好外國舊酒店feel ar!)

間房仲一0的都唔細tim!

柬埔寨比香港慢一個小時
當我們到達柬埔寨的時候, 已經是當地晚上的9:00
去到酒店, 放底行李, 二話不說我們就向夜衝
無辦法, 0地實在太爛玩了!

不要小看這裡的夜市
因為有唔少外國人被吳哥吸引而0黎到柬埔寨開店,
成條街都係酒吧,加上當地人開的大排檔, 手信店, 按摩店
感覺就是將蘭桂芳同廟街放埋一齊, 真係好熱鬧!

在這裡, 每行兩步就會見到一個個魚缸放係路邊
魚缸入面除0左有一條條魚,
仲有好多對腳,個個放晒0的腳入去做咩呢?
原來佢0地係做緊fish massage!


我記得以前睇書講過,係土耳其有一種魚專係食死皮
只要你放隻腳落去, 0的魚就會食晒你腳上0的死皮
然後你就會有一對滑滑的腳
見到0的人圍住個魚缸,放晒0的腳落去俾魚咬,真係有0的恐怖

又要驚又要睇, 最後, 0地派出我0地唯一ge男丁 催大咪身先士卒
一試這個食腳皮的魚



大咪是一個行山愛好者,所以隻腳0的死皮成尺厚


佢一放隻腳入個魚缸,0的魚就衝晒過去係咁喙係咁喙
睇住lee一幕都真係幾心寒


最初見到咪咪間中都會縮隻腳上0
但係浸耐0,佢開始習慣,一路飲汽水,一路同周圍0的人傾計好似好舒服咁

0地兩個? 依然係圍住個魚缸, 0的魚係咁喙佢隻腳

 
番到酒店, 大咪忍唔住係咁摸自己隻腳板底
多年來的死皮,0的消失了不少

0地都忍唔住摸0左兩下,! 點解可以咁滑咖???
唔得, 我聽日都要去試下!



這一晚遊夜市,已經迫不及待買0左幅油畫
油畫畫0左大吳哥,真係好立體!

我決定要放佢係自己間房,等我日日夜夜都可以見到吳哥城!

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()