前陣子跟朋友一起去畫油畫
畫畫就畫得多,
水彩,廣告彩,粉彩,木顏色
畫油畫, 真是第一次
沒有任何經驗的我們, 一起衝....上畫室!

畫室一早已經為我們準備好一切所需要的用具
畫板, 畫架, 畫碟, 洗筆筒, 顏料

唔想整污糟件衫仲可以著圍裙,
唔知畫咩好, 可以睇參考書, 又可以即值揮毫
我, 當然早有準備啦, 呵, 我要畫, 我自己~


我好認真咁畫畫畫,
原來, 畫油畫唔係想像中咁易
畫細微的地方, 又要轉畫筆
想用第二隻色, 又要洗筆,
顏色唔岩, 又要自己溝
溝完唔夠用又溝唔番....

經過四小時的努力, 登登登登,
第一次畫, 係咁上下啦...


雖然畫得辛苦0的
但係, 我很享受畫畫的每一分每一秒
arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()