今日, 係農歷七月十四

自七月開始
晚晚放工回家的時候都會見到有人在街燒衣
這幾天晚上有點風, 吹起地上的衣紙灰
見到前面的人左閃右避, 真的幾好笑
口都唔夠擔擘大

我怕鬼, 但我卻很喜歡聽鬼故
(當然只限朝早啦!)

細細個爸爸帶我去買書,
我又試過買靈異書, 屋村鬼故王, 校園不思異


睇埋睇埋一大堆..
好彩我個人比較善忘, 下午睇完, 晚上就忘記
所以往往都可以再一覺瞓天光

唯一的問題就是夜半聽到收音機講鬼故
真係講都唔信咁得人驚...

記得細個試過係媽媽間房瞓
(媽媽喜歡開住收音機瞓的)
有一次瞓到半夜, 半夢半醒的時候,
竟然俾我聽到....恐怖熱線????
到今日, 我仲好記得0個晚聽過0的咩..
由一個女人講佢個菲傭識落蛊到係屋企聽到門口有手指刮門聲到聽到波子彈珠
你永遠都唔伯忘記夜晚黑唔敢打開眼走去熄個收音機
又瞓唔番迫住要聽0個種慘況...


又要驚又要聽,
我就係lee0的人
七月十四, 都係聽聽話話番係屋企好0的啦...

送給大家, 七月十四的月光

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()