每個人都有討厭的事, 人或物
我也不例外
我最討厭又最怕的, 都可算是這種生物了...


如無必要, 真的, 請不要在的面前提起牠 -- 牠是蝸牛。
( 本來我諗住形容下佢, 但係一路打, 一路起雞皮..我決定, 放棄)


點解我會咁驚蝸牛?
等我講個故事你聽....

有無睇過一套漫畫個旋渦?
讀中二的時候, 朋友A借了給我看..
旋渦入面有個角色, 係講一個男仔佢0左咀咒
變成0左蝸牛人, 身體變的滑滑, 背上生0左個蝸牛殼....
因為畫得太核突加上故事越0黎越恐怖
從此, 我就好討厭這種生物...

一年後的一天,
爸爸在公園執0左2隻拳頭大的蝸牛回來說要養蝸牛做實驗
( 是的, 我爸爸閒來無事就會喜歡做些奇怪實驗)
在我和妹妹強烈反對之下, 這舍計劃依然是繼續進行的



佢買0左個箱比佢0地住, 放0左個箱係台底,
每日都比菜佢0地食...
而由0個日開始, 我就再無行過去台0個邊....

如事者, 過左幾日,
係一個春光明眉的早晨, 我換好校服打算走入房之制
在我距離唔夠5 cm的水平上, 就發一隻蝸牛拖住佢ge 黏液 係我面前出現

突然間, 所有蝸牛人的回憶一次過湧晒出0黎
加上佢滑潺潺咁, 陏下, 陏下.......
(夠啦.....我唔想再提佢....)
lee個, 簡直係一個惡夢....
我大叫, 大哎, 狂奔.....(下刪一百字)好似癲0左咁...

lee件事之後, 媽媽趁爸爸唔發覺,偷偷掉0左0個兩隻0野
而爸爸都好識趣唔再提起
事後,我0地亦都有研究過,
應該係有人餵完佢, 無閂好蓋, 等佢有機可乘....

從此, 每之聽到, 見到
我都會起晒雞皮, 成身無力, 陏都唔想陏
特別係最近這些大雨季節, 千萬別要走近花圃
否則.....

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()