每一次去旅行都會寄自己一張明信片
這次到平海當然唔少得啦!



但是這裡並不是什麼旅遊區
住在這裡的都是附近的居民
何來明信片之有?
這個情況早在我預料之內


所以在我的行裝中就帶齊紙和筆
這次,我決家要給自己寄一張自家製的明信片!

住在平海的第二天的晚上
吃飽飯,沖好涼, 就連煙花都看過後,
我就伏在床上開始動手做我的明信片


這樣又要畫又要明信片, 真的是第一次
以前去旅行, 明信片已經有當地的美景
我只要寫上地址和跟朋友說的說話
就可以寄出...今次真的很花時間和精神..
所以, 畫完未開始寫,我就已經瞓著了...


原來在中國寄明信片番香港只要一元
我應該要買一堆郵票番屋企
因為之前番大陸一係搵唔到郵局
就算俾你搵到, 佢可能無郵票賣 --> 真的, 我真的試過

另外, 我一直擔心郵局唔係收我的明信片
因為我用的只是畫簿撕下來的畫紙
又軟又薄...
點人知去到櫃台佢叫我掉落郵箱就得...
唉...仲等我擔心咁耐tim...


放左落郵箱, 我可以做的, 就係...等等等....
唔知, 寄唔寄到0黎nei....

登登登, 答案係~~~
得ga!!!
我的手繪明信片寄到0黎啦!
* 寄給自己的, 畫得比較隨心, 另外兩幅, 我覺得ok 好多~

---雙月灣

下次旅行, 又要麻煩你了.

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()