去平海的其中一個目的
就係去追雞, 噢, 唔係, 係 「龜」


由平海坐車去半月灣, 再轉地道「的士」
轉眼間, 我0地已經到0左海龜保護中心, 尋找我等0左好耐ge海龜先生啦~


一入0黎, 先見到的時海龜bb --海龜蛋


見到嗎見到嗎~ 龜龜bb就係入面啦!
再0黎ge就係, 嘩! 好大隻龜呀!



如果我可以騎上去就好啦....( 發你個夢啦...)

每隻龜龜都會植入晶片, 會將佢0地ge年紀, 重量紀錄落0黎
因為佢0地遲0的都會放番晒入大海, 唔知, 下次見到佢, 又係幾時呢?

望咩呀望....

睇完龜龜, 最後一站就係去龜龜上岸ge -- 海龜灣
好多人去到海龜灣都會問, 海龜係邊ar?

期實海龜係夜晚就會爬上0黎生蛋的
所以, 你想睇有龜龜的海灘?!咁就要你夜晚再0黎過啦~

不過我想講, lee個海灘除0左大浪0的之外, 真係好靚!

yeah!海龜呀海龜,你帶埋我去旅行啦~



arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()