我係未老0左呢?

以前讀書的時候
無論係做功課而開通宵定開party玩通頂
瞓番2,3個鍾就已經好精神
而家,放工番屋企, 瞓足8個鐘, 第2日番工個樣都好似就死咁...
唔通,我真係老得咁快?!


每日番到公司, 同事就會同我講, 嘩, 你隻眼好似打唔開咁wo
係呀...我都覺得自己隻眼好似撐唔開
係我唔想打開, 係我無力打開, 定係, 我已經老到打唔開隻眼呢?


每日好似遊魂野鬼係公司遊蕩
最想的是「快0的放假」同埋...「我想去旅行」


或者, 簡單0的, 星期日唔駛我番工, 俾我好好咁係屋企瞓晏0的
瞓到自然醒, 瞓番一個星期瞓唔夠ge, 我就已經好滿足ga 啦....
一連踩足14日,真係好辛苦ga...

畫完都覺得佢瞓得好舒服
呼~ 係時候要瞓覺啦....

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()