你喜歡吃茶葉蛋嗎?


我很喜歡吃茶葉蛋。
尤其是在微冷的晚上,放工之後,肚餓得咕咕聲的時候


最近在工聯會上堂,學意文
上堂的那個晚上, 在地鐵站附近發現了這間涼茶鋪
茶葉蛋的香味傳入我的鼻...


聽朋友說, 茶葉蛋之所以出現係涼茶鋪,
係因為涼茶鋪有大量茶葉
每日煲完ge茶葉無用就會掉
掉0左佢,不如賣多樣0野賺多0的錢啦~
所以, 涼茶鋪ge老闆就決定拎0的茶葉去煲茶葉蛋啦!


唔知當時ge涼茶鋪會唔會用五花茶0黎煮茶葉蛋呢?

當然, 今時今日ge茶葉蛋唔會只係出現係涼茶鋪
但係我總係覺得涼茶鋪ge茶葉蛋特別香!

所以, 我最後都買0左隻食
(但係我想講nei.. 而家0的茶葉蛋貴0左好多...6蚊先得2隻咋...)

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()