開始進入peak season
每日開工放工瞓覺, 第二朝再開工
拉緊ge橡根都要放鬆一下
所以決定係4月頭同朋友一齊去旅行

半個月以前就去報名, 半個身同心都已經出發0左
點知突係前幾日收到旅行社打0黎...


成唔到團?!咁點算ar?
三魂番0左0黎, 七魄還在旅行中...於是, 那天晚上就擔心得病了
( 籍口, 自己食錯晒又係度賴人..)

第二日放工, 即刻同朋友再去睇團啦


其實我係第一次跟團去旅行的
從來無諗過跟團去旅行係咁麻煩
又要睇下佢有無位, 又要睇下佢成唔成團,
你想2號出發咩?!sorry, 佢整係1號先出發, 唔係ge, 你7號0黎呀, 7號個團仲平0的


旅行社貼出0黎ge價錢仲犀利,
出面同入面係2個價錢, 去景點A, 要坐纜車, 自己俾錢wo
去景點B, 自費項目, 報團時要俾?!唔想睇?!咁你就唔好報lee個團啦!
仲有, lee個係渡假團,4日5餐都係唔包ge, 即係, 都係自費項目...
咁, 我做咩要跟團呢?

左揀右揀, 其實跟團都好似唔係我lee0的窮人應該參加
但係朋友覺得番大陸跟團安全0的, 咁就無辦法啦..
大部分旅行社我0地都行過晒,唔知點算ge時候
俾我係便利店見到有新一期ge旅遊雜誌賣, 一揭, 就俾我發現0左lee個promotion

嘩, 完全符合我lee個死窮鬼ge要求
二話不說就即刻打電話去問...
就係咁, 我ge4日假期又重燃希望了!

巴士團, 朋友都話, 「好辛苦wo!」
辛苦得過番工?
襯我後生, 點都要試下, 我相信係一個好好ge體驗
yeah!



arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()