最近睇新聞, 看到一件令人振奮的事:
因為新一代的雞農唔再用骨粉做飼料,而改用粟米、小麥等高蛋白餵雞雞
雞蛋變得更健康, 所以, 喜歡吃雞蛋你的, 恭喜了
你每天可以吃多一隻, 一日三隻蛋!


我, 超喜歡吃雞蛋
小時候嫲嫲最喜歡跟我們一喜吃雞蛋撈飯
媽媽最喜歡蒸水蛋
還有茶葉蛋, 生日吃的紅雞蛋..
我的成長好似跟雞蛋分唔開咁...
直至...直至醫生在電視講: 一人一日只可以食2隻蛋....

yo! 太好了, 而家多多隻,
真係 「人生滿希望  食完雞蛋唔會上當」!


煮雞蛋真係有好多方法
煎、炒、煮、炸、炆、燉、焗、烤、蒸
生食都得. 真係你想點食就點食,


而我的top 3, 緊係正0野啦!
為你們介紹 -- 第三位


唔好以為佢係一隻普通的煎蛋, 我都幾高要求ga
我要求ge煎蛋, 蛋黃唔可以太生, 又唔可以熟晒
最好就七成熟, 切開最好係膏狀
加埋豉油一齊食, 正!

第二位的糖心蛋, 喜歡它的原因當然跟我喜歡煎蛋的原因一樣啦
我喜歡吃如膏狀的蛋王, 燈紅色, 真係諗起都流口水...


第一位, 竟然是最普通的滾水蛋?
錯了, 一隻好味的滾水蛋, 是跟難煮的
以我家中的煤氣爐計, 用滾水煲7分鐘
再放入凍水, 拎番出0黎食, 係最好食ge
但係唔係每次都得先慘
咁耐以0黎我食過最好食ge滾水蛋,
竟然係係柬埔寨ge一間GH入面食到, 唔知, 幾時再有機會食過呢?

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()