merry christmas!
轉眼又到boxing day
大家,去0左幾多個party收到幾多禮物呢?

沙沙雖然仲未去晒今年ge party, 應該仲有1,2個
但係都去0左4個party啦
去party真係好開心,有得食,有得同好耐無見ge朋友聚一聚
最開心,當然係交換禮物ge環節啦!

你0地今年收到咩禮物呢?有無收到0的咩特別禮物呀?
我係今年收到ge禮物竟然全部都係食得...


而且仲要有3盒都係曲奇....

曲奇一次


曲奇兩次

曲奇...第三次?


收到第3盒ge時候, 我終於忍唔住講0左句 : 又係曲奇.....



0的曲奇好似冤鬼咁追住我, 追住我, 追住我番屋企...
唔通我中0左"曲奇降"???

其實,我真係唔係咁鍾意食曲奇的
一年裡頭,我自己都可以數得出,應該食唔過十塊.

我諗, 曲奇變晒做朱古力,應該會吸引0的....


哈哈, 放心, 曲奇,我點都會食0的ge, 其他, 當然會同朋友屋企人一齊分享啦~
跟大家一齊分享一下我今年收到的禮物吧!


糖果小姐1號 -- 舊公司同事送的


糖果小姐2號 -- 新公司抽回來的


唉....全部都係食得,其實我比較喜歡些得意東西.呵
唯有自己買份禮物俾自己,
祝自己, merry christmas!

* 好想買這個飯兜好耐ga 啦啦啦~終於俾到個籍口自己,呵
**希望0黎緊ge party唔好再抽到曲奇...

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()