日日做到無停手,無得抖...
估唔到再一次寫blog,係因為病0左
先有時間畫公仔,先有時間update...

天氣變涼,周圍ge人都病0左..
無錯,我都病埋...

喉嚨痛,鼻涕,咳,多痰,變成男人聲....

男人聲...男人聲.....我把聲呀.....


唔睇醫生都唔得,但係醫生都係0個句「你應該感冒,飲多0的水啦!」
咁我最愛ge檸檬茶,珍珠奶茶,朱古力奶未唔飲得lor?!

...無錯....

噢,好啦....lee幾日,water我就同你做住好朋友先啦...
(lee 幾日 )

唉...講多2句說話都無氣...
等我聽日買番本新ge畫簿,我就會努力畫畫ga 啦!

*在看醫生的路上,遇上這棵機,很香很香的樹,它長出了很香很香的花...
你叫什麼名字呢?

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()