close

TOY STORY 3電影效應
最近出了很多跟巴斯,胡迪,三眼仔的玩具
我這個掛著大人皮的小孩
當然全力支持啦~

*這次的主角,不是巴斯,也不是胡迪,是它--三眼仔


當大家將主意力集中係胡迪,巴斯,Lots-O'-Huggin' Bear身上時
其實一班玩具都好努力咁演出緊,等我0地俾熱烈ge掌聲我0地ge英雄--三眼仔
(同佢個爪),佢係最危險ge關頭救0左大家,yeah!個爪~

其實,我都幾鍾意三眼仔的
當我係toyrus 的catalog 入面見到lee個玩具,
我就二話不說,轉個頭就買0左佢...
 佢叫, 
三眼仔….個爪….
(呵呵,我改的)


這個吊三眼仔的遊戲,其實跟我們小時候玩的釣魚遊戲差不多
只不過魚魚,變成三眼仔,個魚鉤變0左個爪


但想像下係個魚塘入面養的全都是三眼仔,
佢一見到你放個爪入0黎就會係咁叫「個爪」「抓我啦」
真係要講番句:可其壯觀!


或者我屋企唔識合養魚,可以試下養三眼仔,


這晚,就跟妹妹係咁吊三眼仔...爪呀爪呀抓呀~



個爪….點解三眼仔咁鍾意個爪呢?
可能因為個爪同佢隻手一樣有3隻手指掛~呵呵

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()