早兩日食飯,同朋友傾開追女仔問題~
朋友甲 : 一個男仔會追一個女仔幾耐先會放棄呢?
朋友乙 : 2,3個星期啦, 如果個女仔約佢幾次都唔出0黎,即係無行lor
朋友丙 : 咁如果個女仔唔知個男仔想追佢呢?
朋友乙 : 咁一係個男仔做得唔夠出,一係個女仔蠢啦
沙沙 (心諗): 唔會有人咁蠢呀...


第二日番工,無聊諗番尋日ge話題...
正在苦惱點解從來都無人約食飯的沙沙
諗諗下,突然諗起,半年前有個人成日都約佢食飯,又約行山
但每一次都因為太忙而俾佢決絕0左
(而且,佢覺得大家都係朋友,唔出去未下次再約過lor,但係我無諗過佢係"可能"想追佢...)


越諗越唔對路......唔係...真係講緊我呀?!


等我仲問朋友,點解永遠都無人約我出去食飯,睇戲
點解到而家都係自己一個人...原來...係我咩都睇唔到...


我都知自己係一個後知後覺ge人,
但無諗過後得咁犀利...半年...係半年...
我諗,半年前的那個人,也沒想過原來他做的一切
一點也影響不了這個女孩...(因為我跟本唔知)
請容許我跟你說一句        對不起       請原諒我的後知後覺...

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()