聖誕節期間,在家中開了一次燒烤烤大會...

燒烤烤大會的內容是這樣的
2個人圍在烤肉機前,等肉肉,青椒,粟米一變色
鬥快將烤肉機前的食物夾晒佢!

哈哈,夾晒千祈唔好食0左佢呀~
因為佢0地係唔食得ga~!
呵,無錯,因為我0地係玩緊最新ge玩具,烤肉肉機!

烤肉肉機原來是買給妹妹的生日禮物
但其實最想玩的那個人是我...呵呵


玩0左一陣,就已經肚餓啦><
正所謂,有得睇,無得食,真係好慘
所以,我0地0黎個真真正正的"燒烤烤"大會!

---令我擁有一個可以臭足3日3夜的"蒜蓉口"的罪魁禍首...


這是新買回來的烤肉機(是真真正正的烤肉機!)
細小的烤肉機,燒出了香噴噴的帶子,雞翼,牛肉,香腸,大草菇....
3個鐘過後,整間屋子也充滿了燒烤烤的氣味了~
(而我整個口都係好"臭"的蒜蓉味...自己都覺得臭)

告訴你一個秘密,其實在未有這個烤肉肉機前
我試過在家用炭燒烤,想知我點燒?!下次話你知~
arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()