又到聖誕,又到聖誕
仲日2日就到聖誕
今天,送給你,沙沙密卡的牛鈴願望~

沙沙是個貪心的小朋友
好想要好多好多願望
就好似睇阿拉丁咁,燈神俾3個願望我的話
我第三個願望會希望有多3個願望...呵呵
(細細個係咁諗je...而家唔係ga 啦)

如果真係要我揀一個
我希望可以跟我最喜歡的朋友,家人一起開一個聖誕大派對!



這個聖誕派對,可以食火雞 (食0左啦,完來好唔太好食的)

可以跟朋友跳舞 (啦啦啦啦啦~)

當然還可以送我小小小禮物啦~ (大ge都得~)

想起都開心~*
當然,要有個咁開心ge派對,一家要有一幫好朋友係度先得啦!
拎起個電話,打但俾佢啦你啦佢啦你啦佢啦,仲有,我啦!呵呵



我愛我的家人,我愛我的朋友

我希望可以跟他們分享這個快樂的日子
各位blog友,希望你們都可以跟你的至愛親朋,過一個愉快的聖誕啦~
arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()