成日聽人講川龍的山水茶檔有風味
說了三個月,說要早起,說要飲早茶
誰知到了星期日又天黑黑,又落雨,又懶床
最後當然去唔到啦..

或者是因為講得太多,今天竟然六點半就自動自覺起身
好啦~難得好天,今日就去飲早茶,就係咁,就出發了~

去川龍,可能係荃灣ge川龍街出發~
有2間茶樓可以選擇
今次,我就去0左彩龍茶樓


這裡的茶樓最出名的就是「自座」
由搵位到沖茶到拎點心,原全由客人一手包辦
第一次0黎食0野,真係唔知頭唔知路,好彩茶樓伙計都好好人
佢0地會話俾你聽係邊到會搵到你要搵ge 0野~


沖了壺水仙,拎了一檯點心
wo~開餐啦~

蝦餃好多蝦~

小龍包

媽媽愛吃的雞扎

好好味的排骨

鳳爪

而係我0地食得興起之際,竟然遇上了可惡的烏蠅
睇0黎佢0地對我0地0的0野食好有興趣
所以我都唔認輸,0黎一個「雙龍出海」,同佢0地打過~

lee次大戰,當然係我0地贏啦~
呵呵呵!!!
好耐無飲過早茶啦~真係好滿足呀~
唔知幾時先再有機會再食過呢~







arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()