15.3.2009

跟朋友去了花展睇花
是日天氣,好到不得了...
曬到皮都甩..

連0的花都頂唔住...

一入到去就見到好多花都曬死0左...

好,先介紹下今年ge主題花~
--秋英
秋英(學名Cosmos bipinnatus)又名上海菊,隸屬菊科Asteraceae,秋英屬,是一年生草本花卉,原產墨西哥。十八世紀傳入歐洲後,輾轉傳遍世界名地,現有約二十多個品種。它的英文俗名為 Cosmos或 Mexican Aster,前者源於希臘文 Kosmos,意思是指其花形工整、和諧。秋英經過自然和人工雜交後,現今已產生了很多個變種和栽培種,分別歸納於不同組別和系列,普遍栽種作為觀賞花卉及切花用途。
(http://www.lcsd.gov.hk/b5/ppr_release_det2.php?id=1030)


係睇花影花之前,我0地參加0左導賞團
原本以為有好多人參加,點知得我0地3個
呵,好似包0左個團咁~
就係咁,我0地一行4人(加埋導遊小姐)就周圍行啦~

沿路,我0地講盡爛gag (我都係想攪下氣氛je~)
周圍行同周圍影
見到導賞員full suit咁係烈日下周圍行,都覺得佢好辛苦
點都好,辛苦你啦~

先0黎葉~

再0黎花~

我都好鍾意影蜜蜂ga~


行行下見到個小朋友係地下爬...呀..你搵緊咩呀??

中場休息0左一陣,去0左許願樹許願
講個故事你聽,上年我0黎ge時候影影下相跌0左隻公仔
行來行去都搵唔番,當時真係超唔開心
朋友就同我講,去許個願啦,可能搵番呢~
就係我寫完想搵番個公仔,諗住掛上樹上時
就係同一個位置附近有人掛0左個公仔上去,
當時我真係覺得係個奇蹟!

就係咁,一場0黎到,一定要再許下願...

花展,最鍾意影0的close up 相~
--葉脈

--太陽花花芯


一場0黎到,緊係唔小得阿b 啦~
--追黃花的「人」

--「yo~」



行到3點幾,已經行到無晒力氣,又曬又熱,決定離開
今年花展0的花無咩驚喜,同上年差唔多..
出年都要諗下去唔去lu~

今日戰績:

最後,個鼻足足紅0左一個星期先好番...
arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()