18.3.2009


今天是一個大日子,
特別係對於lewis同angel0黎講
因為,今日佢0地終於擺酒啦!!


上次去完佢0地ge婚禮
真係覺得好幸福,仲影0左好多相~
好多謝佢0地覺得好影ge相影得唔錯
所以,今次再接再厲,做多次攝影師

一放工,就即刻出發,目的地就係香港富豪酒店~
一埋位,佢0地就已經打緊仗

lee個時候,你又你忙化妝,我有我忙影相,佢有佢忙set 頭~
等我報導下當時ge情況先~
kumi係髮型設計師~

個頭真係set得唔錯

Angel自己化妝

果然係一個靚靚新娘~
close up睇睇佢見衫~
真係好特別


0黎張全身相先~


新娘裝裝裝,究竟裝0的呢?


當然睇緊新郎幾時入0黎接佢呢?
睇佢個樣笑得咁甜就知佢聽得幾開心啦~

等呀等~終於等到新郎哥啦~

鍚啖先

接完新娘,就要去敬茶俾屋企人啦~

飲過新人茶,富貴又榮華~

飲完茶,媽媽都化個妝先~

lee邊媽媽化緊妝,0個邊阿女又換妝啦~


等入席,同靚靚伴娘自娛下先~


等等等,有餅食~


入席前飲番杯先~

席間,新郎,新郎的哥哥,嘉賓,輪流出0黎獻唱
其實今晚曾經有一刻以為自己去0左聽演唱會

臨尾,大家都再一次向新人送上祝福

而我lee個一日攝影機都功德完滿
相片唔係影得太好,但係我玩得好開心
希望2位新婚快樂,甜甜蜜蜜

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()