有一日,番工時突然好想食魚生飯..
好想食,好想食
於是,放工就去0左買0黎食..

因為公司附近無得買,
又咁岩出開去九龍
就諗住去threesixty買..

一路搭車,一路好想食..想想下,就更加想食..

就係咁,個肚就越0黎越餓...
太肚餓就開始亂諗0野..
如果係lee個時候有神燈神就好啦,
「燈神呀,你變個魚生飯我食啦~
我真係好想食呀...」

就係我就快諗到痴線ge時候,我發現我已經到0左九龍站..
二話不說當然係去買個魚生飯食啦~

一買完就坐0左係公園食,真係,好好食,好好食
真係覺得好滿足

我果然係一個好易滿足ge人
我果然係一個痴線ge人...
arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()