close

食飽飽,正式出發~
先來介紹下今日ge行程,
由於今日係第一日0黎到永定
而我0地又瞓晏0左,所以就先去附近ge一個土樓群睇土樓--河坑土樓群
《河坑土樓群》Hekeng Tulou Cluster位於【福建省漳州市南靖縣書洋鎮曲江村河坑自然村】。有三個土樓群共有27座每座土樓都是河卵石砌基礎,深層泥土春成的牆體,三四層高,刀削般峭立高聳。這些土樓都是封閉式的,底層只有一個大門,門樓皆是石板材半圓拱頂,大門閂無一不是6寸見方一丈來長的硬木直插牆內,沒有2人無法伸縮開啟樓門。二、三樓外牆台有開窗均勻分佈,錯落有致。土樓中間是個天井,周圍平均分割成若干格子,每格4米寬,3米多深,這就是房間,大的土樓,如《東升樓、春貴樓、裕昌樓》每層有36個房間,可以住100多人,圓樓的房間呈現斧頭現狀,站在天井張望,酷似一隻高大的木桶,頗有坐井觀天之感。
(
http://blog.yam.com/derek58/article/19232557)



而預定時間,就係一個下晝,最初司機都問我0地睇到咁耐嗎?
第二個可能好快就行完出番0黎,而我0地nei~
而我0地呢?of course 得啦~

買0左票就出發啦~(因為我0地有學生證,所以只係俾半票就得啦)
未去土樓,先去觀景亭睇個鳥瞰先~
所以0黎到永定,都要行山!

當然,行得咁辛苦係值得ga啦~

來張合照先~

一入到去,就預見一個大叔,一個痴線ge大叔,因為佢一見到我0地就係咁鬧
鬧咩?!就係咁鬧我0地笨,花錢0黎睇0的爛樓



其實,我都明白點解佢0地會唔鐘意ge,
我0地俾入場費,但係收ge係政府,佢0地呢?就只有整日0黎行佢0地屋企ge遊客
試想想你屋企每日都有幾廿人0黎你屋企出出入入,左影右影,都幾煩ga
所以我0地都盡量唔咁嘈,乖乖咁睇~


圖中所見ge男人就係0個個惡男..
離開惡男住ge土樓,我0地繼續行入村

沿路仲見到好多人係度晒肺餅,好好食~

走走走,我們就來到裕昌樓~
0黎番張跳起ge相先~

很喜歡裕昌樓
因為遇上了好客的土樓人
原全感受到土樓人家的感覺~


本來只係0黎行下影下相,點知遇上了住在這個土樓的叔叔,
他一見我們就邀請我們入去飲茶(土樓人很喜歡請客人飲茶)

又請我們吃柿餅,吃甜橙(那個橙真的很甜,連我唔食橙ge人都食0左成個)
之後佢又講俾我0地聽個土樓ge故仔,佢0的仔女,佢做咩0野,真係講0左好多好多
一路希望認識當地人,同佢0地傾計ge我,真係好開心
唔覺唔覺,都同佢0地傾0左成個鐘~

傾完計,慢慢在他的土樓裡走走,
發現他們都喜歡張收割回來的農作物風乾,
令人驚訝的時發現這幾個大南瓜
唔好以為佢個樣好假,其實個個都好"敘手"

還在這些豆乾...

另外,我們還在這裡遇上了很多土樓人家的孩~

土樓人家的孩子,沒有遊戲機,不用上補習班,不用上興趣班,
對於我們這群外來的旅客,都表演出小孩子應有的害羞和好奇
久違了的天真臉孔,真是令人著迷


哎呀~lee張相感覺好溫馨呀~

離開裕昌樓,我0地就繼續係村入面走


轉過頭又遇到土樓人家小朋友~
今次lee個小朋友就犀利啦~
未睇佢細細粒粒,佢竟然拎住個地拖幫手拖地
個地拖仲高過佢,真係好攪笑
你諗下,香港0的小朋友,讀到中學,分分鐘連地都未掃過
地方唔同,真係可以差好遠...

臨去下一個景點前,我0地見到一排鴨,
好整齊ge一排鴨~好似小學生排隧去廁所咁
哈哈,唔知佢0地想去邊nei?

轉過頭,發現其中一個朋友唔見0左wo?!
現後就見到有個人係咁向前衝,
嗶一聲,嚇到0的鴨飛起晒...
「城市人...冷靜0的...」


待續

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()