close

今日.為你介紹一種朱古力
哩種朱古力,我幫佢改了一個名
名叫--


實情係,一個男仔想送朱古力俾一個女仔,但係又唔好意思,
就將朱古力送晒俾所有人,包括哩個女仔
而哩班「無啦啦」收到朱古力ge 人(包括我)就成為佢今次收送朱古力ge煙幕...


其實lee種朱古力係我讀書ge時候都送過唔少出去
而最失敗ge係每次收到朱古力ge人以為自己都係煙幕..

3分鐘前,喜歡的人在我手上接過朱古力
當然,因為大家都有ge關係...


3分鐘後,拎住朱古力哩班男仔,已經飛0左去拎一個女仔到...

算巴啦~我都係做收朱古力0個堆煙幕好了~
有得食,有得拎~
朱古力,真係好好味~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()