之前說過聽了農夫最近唱的一首歌,「冧冧Everyone」
事實上,我之前一路都覺得這首歌出來一定很商業
但聽過之後,我又覺得詞又寫得幾好
(我喜歡聽歌,第一聽詞,第二聽背景音樂)

在他們未出道之前,我總覺得rap的歌=粗口歌 (可能是被lmf影響到吧)
到他們出道,我也對他們不抱很大其望
直至早前出的朋友在k房點了他們的學海無崖後
我就明白,rap都可以rap得好有意思

再說這首歌,說到父母,兄弟,暗戀人
有時想起都幾岩聽
「諗 諗一諗 敢唔敢 錫錫你父親母親
諗起就打冷震 轉身就走人 咁樣點會知道原來你有幾冧

忍 忍一陣 等一等 鍾意嘅同級生
由小學一年級暗戀到F.1 再等多一陣佢就嫁人做人家人
姐妹兄弟 搵個位坐低傾下偈Show俾佢睇睇做兄弟係做一世
男仔女仔一齊黎埋位」

無錯,我也很小跟自己父母說愛你
對兄弟姊妹也是,或許是中國人的一個通病吧
身邊的朋友很多也是這樣,比較喜歡將要表達的收在心入面
以為別人會feel到,哈哈,但是不來一點也feel不到

莫說親人是這樣,對外人更甚,
遇到一些不認識的人,我們會更顯出冷漠的一面
有時遇到這些人都覺得幾傷心,
大家都是人,幫到人,可樂而不為呢?你都有需要人幫的時候吧!
所以,
「諗真 只要你一啲慷慨
乜事都一聲唔該
咁就醜陋都變得可愛
就攜手昂首變個未來
唔駛按捺冇時間等待 你嘅愛 請講出來

哈哈,雖然這篇文有點難尾,但我都希望有機會跟自己的家人,朋友,blog友說一句,
很高興生命中有你們,i love you

arrow
arrow
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()