最新一輯美少女戰士上咗畫啦
你哋有無睇呀?
趁佢呢排咁紅,我都扮下先~
75
與其話係新一輯,其實係將第一輯從新畫過
由以前好粗糙嘅畫面變得更加華麗,SailorMoon 變得更高更瘦,禮服蒙面俠變得更靚仔
不過,我記得,以前美少金女戰士出嘅畫冊全部都好細緻好靚,可惜細個無錢,唔係我應該會買好多好多好多⋯⋯

細細個我已經係一個問題多多嘅人
即使到而家,我每次睇親美少女戰士都會遏而不捨咁問:

點解佢哋變咗身都係一樣樣,只係換咗套衫,多咗個頭冠就無人認到佢?
唔係應該好似飛天少女豬事丁咁,完完全全變成第二種生物先唔會俾敵人認得出咩?

76  
仲有仲有,佢哋下下變身都用咗成分鐘,係呢個時候點解啲怪物唔攻擊佢呀??

change  

睇故唔好駁故,呢啲位多數無咩人理我⋯⋯

無論點都好,美少女戰士係我個年代真係王者
身邊嘅女同學個個都好鍾意睇,仲要日日追,因為唔睇一日,第二日番到學校就會無朋友XD

新一輯開始,唔知我嘅禮服蒙面俠又會幾時出現呢?

74

arrow
arrow
    文章標籤
    美少女戰士 sailormoon
    全站熱搜

    沙沙密卡 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()